Novi Exclusive vizuelni identitet

A
A

Uvijek težimo da budemo korak ispred kvalitetnom uslugom, bogatim asortimanom i ponudom renomiranih svjetskih brendova. Zadržali smo kvalitet usluga i vrijednosti koje njegujemo godinama, ali smo odlučili da modernizujemo vizuelni identitet koji savršeno opisuje našu kompaniju, te se prilagođava digitalnom dobu. Želimo da naš multi-brend koncept ponude donosi globalne trendove na naše tržište i svakodnevno stvara mogućnost jedinstvenog izbora asortimana za ured, školu, igru i poklon. U našem fokusu je kupac, sa kojim želimo da ostvarimo lični odnos, te da budemo partneri koji vas prate tokom cijelog života. Vjerujemo da svakodnevni razvoj, podstaknut idejama i inovacijama, gradi snažna partnerstva, a jasan fokus uz posvećenost i strast nas ispravno vodi ka postavljenim ciljevima.

Naša asortimanska zaokruženost omogućava “one-stop shop” pristup kupcima, gdje se na jednom mjestu može naći sve za ured, školu, igru i poklon. Inspirisani širokom lepezom proizvoda, nastali su novi elementi našeg vizuelnog identiteta – varijacije ilustracija u outline stilu, koje krase olovke, koverte, ruksaci, notesi, kišobrani, medvjedići. Ove ilustracije primjenjujemo na našim novim korporativnim i promotivnim materijalima, kao i u svakodnevnoj komunikaciji sa korisnicima u online i offline svijetu. Posebno ističemo ilustraciju poklona koja nam zamjenjuje slovo “x” u nazivu.

Sa našim novim pristupom, ekskluzivnost postaje dostupna svima. Ekskluzivno više nije samo luksuzno, nedodirljivo i rijetko; ekskluzivno je jedinstveno, unikatno i posebno za vas. Novi logotip je nastao kao redizajn prethodnog, gdje je “exclusive” ispisano malim slovima kako bi se stišala sama simbolika riječi. Fina slova odišu elegancijom, ali i razigranošću te dinamikom. Slovo “x” zamijenjeno je simbolom paketića, koji ne predstavlja samo dar sa mašnom, nego i pakovanje svih artikala koji su na prodaju.

X predstavlja simbol množenja u matematici, ali i mjesto na mapi skrivenog blaga, a u popularnoj kulturi se koristi u frazi: da li imaš X faktor?

Trenutno smo u fazi tranzicije u novo, moderno poslovanje, uz promjenu ključnog menadžmenta: nova generacija vlasnika unosi svježinu u procese odlučivanja, te prati promjene na tržištu, trendove i navike kupaca. Naša tranzicija inspirisala je i novoizabranu paletu boja. Izabrana zelena boja prirodno nasljeđuje boju prethodnog logotipa, čineći ga mlađim i zaigranijim. Topla flamingo boja predstavlja nježnost, brigu i ljubav, a idealno se slaže uz bezvremenu boju leda. Za dojam ekskluzivnosti koristimo i boju zlata.

Šta simbolizuju izabrane boje?

Zelena: zdravlje, napredak, rast i život. Osvježavajuća je i umirujuća.

Roze: ženstvenost, ljubav, mir i spokoj.

Siva: zrelost, praktičnost i pouzdanost. Hladna ali elegantna.

Zlatna: bogatstvo, prosperitet, tradiciju i toplinu.

Naša komunikacija sa kupcima nikada ne treba da se prekine. Javite nam utiske – kakav dojam ostavlja naš novi izgled?

YOU MAY ALSO LIKE

4 Replies to “Novi Exclusive vizuelni identitet”

  1. Alison Johnson

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adip iscing elit. Aenean commodo ligula eget uis dolor. Aenean mas Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate sa. Cum sociis mag natoque penatibus et magnis dis parturient montes.

  2. Clint Eastwood

    Aliquam at faucibus arcu. Sed nec mi nunc. Pellentesque porta viverra justo, eu pretium sapien lobortis in. Pellentesque vel porttitor orci. Donec id ante id magna volutpat ullamcorper eget et magna. Proin nec dolor sit

  3. Donec tempor nunc at augue viverra ultrices. Maecenas egestas mattis tortor, a laoreet augue rutrum sed. Praesent id urna non lectus volutpat efficitur. Mauris vitae enim acede

  4. I agree with you. Lorem ipsum dolor sit amet.

Comments are closed.

Main Menu x